På tåget till Sigtuna

Hallå!

Just nu sitter jag och Sofia på tåget till Sigtuna tillsammans med några från ledarutbildningen. Vi ska på ett läger med andra församlingar över helgen och där vi ska va heter Ljuspunkt. Ni kommer nog få lite uppdatering ändå, för att jag kan som sagt blogga från mobilen;) Men om inte så ses vi iallafall på söndag när vi har kommit hem. Men vi ska försöka hinna slänga in lite inlägg då och då, så att ni har något att läsa;)
Men nu måste jag sluta. Vi hörs senare!
Linnéa och Sofia



Kommentarer
Esmeralda

Hej du!

Har du en blogg (ja, det ser jag ju att du har, men alltid bäst att fråga! ;)) och vill tjäna pengar på den, snabbt, enkelt, och HELT GRATIS?! Isåfall tycker jag att du ska klicka på länken här nedanför och läsa mer om hur du gör på min blogg! :D

LÄNKEN: http://esmiiie.blogg.se/2012/february/har-du-en-blogg-och-vill-tjana-pengar-pa-den.html#comment



HA DET GÖTT!

2012-03-23 @ 20:49:13
URL: http://esmiiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0