Förlåt för sämst bloggning

Hallå!
Jag vet att jag eller varken Sofia har bloggat på år och dar, men det har varit så mycket just nu för mig med tex skolan, intagningar till olika musikgymnasium och så. Men jag lovar att vi ska bli mycket bättre än vad vi har varit!
Igår tillbringade jag kvällen och natten tillsammans med de bästa tjejerna, vi var hemma hos Elin och hon hade gjort super godaste mat. Till förrätt avokade med skagenröra och till varmrätt så blev det kött med en jätte god marinad på, hemgjorda potatisbullar och bea:) Vi pratade ut om allt, skrattade hur mycket som helst, lyssna på musik och titta på film♥ Är verkligen extremt lycklig när jag är med de tjejerna, de betyder allt för mig♥ Måste göra om det här snart, vi gör det allt för sällan! Men det ska det bli ändring på!
Sen idag så vaknade jag upp hos Elin och åkte sen hem, för skulle nämligen möta min klasskompis i stan. Vi gick runt och tittade i lite affärer, pratade och fikade:)
Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och svarar på kommentarer och bloggar samtidigt som tvn är på;)
Men nu måste jag sluta, vi hörs!
Linnéa


Kommentarer
naxo - bloggen med tips!

sv: bra :D okej köpte du nåt?

2012-03-17 @ 23:06:29
URL: http://naxo.blogg.se/
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: har faktiskt inte gjort så mycket idag, dudå? :)

2012-03-17 @ 23:10:04
URL: http://tjejenida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0