Onsdag idag

Hallå!
Idag är det onsdag och det är den jobbigaste skoldagen i veckan..Men nu är jag i ungdomslokalen i kyrkan och tar det lungt, ledarutbildningen börjar nämligen 16:45 här, så den börjar snart;) Undra vad vi ska göra idag, något roligt borde vi göra:) När det är slut så ska jag hem och fixa till ROMME IMORGON:DD Ska dit med klassen och resten av högstadiet. Taggar som fa*! Ska bli riktigt nice att åka skidor med klassen och andra:DD Så då vet ni vad jag ska göra imorgon, det kommer inte bli den bästa uppdateringen men jag kanske slänger in nåt inlägg från mobilen när vi sitter på bussen upp;) Vi får se helt enkelt! Men nu måste jag sluta.
Vi hörs!
Linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0