Onsdag den 8/2

Hallå!
Ser att ni gillade det här med utmaningar så det kommer vi fortsätta med;)
Men idag har det varit en helt vanlig skoldag, hände inget speciellt. Men sen efter skolan drog jag direkt till kyrkan för att gå på ledarutbildningen:) Det var trevligt! Sen drog jag hem och fixa lite med gymnasievalet. Men nu sitter jag här och chattar med bästa Elin och så bloggar jag;) Ska läsa lite spanska och sen hoppa i säng, har nämligen andra delen av det svenska nationella. Man ska skriva en uppsatts. Så då måste man komma i säng i tid så att man inte är trött då.
Sen nu en fråga till er underbara läsare: Vad vill ni att vi ska blogga om här på bloggen, vi vill att ni gillar det vi skriver så att ni fortsätter läsa den. Så spruta ut med förslag nu, ni får kommentera exakt allt ni vill att vi ska skriva om och vad ni gillar att läsa:D Så kom igen nu!

Vi hörs!
Linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0