Haha

Tycker att det är lite kul att Linnéa lägger upp ett klipp med One Direction när jag har suttit och drogat typ alla deras klipp, lyssnar på deras låtar 24/7.
Idag var jag inte i skolan eftersom jag hade jätte ont i ryggen igår och inte kunde sova. Tittade på klockan runt 4 och hade inte sovit något då. Så var rätt trött imorse när jag vaknade. Idag har jag sovit och pluggat.
Har inget mer att skriva, och har fått bloggtorka där av uppdateringen.
Någon som har tips på något roligt att skriva om???




//Sofia


Kommentarer
Anonym

Typ tips om saker?

Videblogg?

2012-04-18 @ 19:51:40
MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt :) Hoppas din lördag blir kanoooon!

KRAMIS :D

2012-04-21 @ 01:35:33
URL: http://mooollys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0