3 april

Hallå!
Det där med att jag inte blev nöjd med mina naglar var helt fel, jag blev faktiskt rikitgt nöjd:) Så att ni vet!

Lite om dagen då. Det har varit en helt vanlig skoldag, började 08:00 och slutade 14:50. Drog hem dirket efter och sitter nu och skriver på min författar presentation i svenskan som jag ska redovisa på torsdag. Tror jag är klar med texten och ska nu sätta igång med power pointen;) Senare ska jag nog gå ner och träna på gymmet, det ska bli hård träning! Armar, mage, ben mm:) Beach 2012, here I come!!
Lite tråkigt inlägg, men ska slänga in lite andra roliga inlägg  med musik, kläder och lite sådant.
Vad har ni gjort idag då?

Vi hörs senare!
Linnéa
Nya profilbilden på fb!;)
iPhone 4s, vit, Instagram @linneasjoberg96


Kommentarer
Patricia♔

Har du gjort naglarna på dig själv?

2012-04-03 @ 17:10:31
URL: http://patriciac.blogg.se/
Hanna Håkansson [ Foto ]

trevligt :)

naj inte så mkt, sj? :)

2012-04-03 @ 17:20:35
URL: http://hkansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0